Alla inlägg under januari 2007

Av Daniel Stenström - 25 januari 2007 20:23

Usch...va matt man är!Blev matt, hängig och slut i eftermiddags...och alla kärringar bara gnatar på en, ställer dumma frågor varför deras kamera ifrån 1976 inte fungerar som den gjorde 1979...-Ska den inte hålla längre???!!!...MAN BLIR SÅ TRÖTT!!!Inte nog med det utan man blir sjuk dessutom...Huagha!!!

Av Daniel Stenström - 24 januari 2007 22:58

Vaknade upp som vanligt idag (8.15)...fast man är LEDIG! Ägnade denna dag till att begrunda varför städning är så förbannat tråkigt... Efter mycket om och men, ursäkter och gitarrspelande så satte jag igång. Lyckades till och med att tvätta...OTROLIGT!Allt detta var nödvändigt eftersom en födelsedag väntar...Jaja, det var kanske inte det roligaste inlägget...men jag vill bara ha lite sympatier med er läsare som råkar komma in och läsa denna blogg...Nähäpp...ska väl gå och spela lite gitarr till då...\\D

Av Daniel Stenström - 22 januari 2007 10:32

Vaknar till en måndag med snö!!! Jag kunde lika gärna vara utan...faktiskt. En av mina jobbarkompisar sticker till Dubai i tre veckor...En kopis är i Thailand, kommer hem i mars...Jag...vill också åka...men är ganska låst på jobbet...Jaja, det är iallafall 35 år och 5 dagar till pension. Jag får väl resa då istället...

Av Daniel Stenström - 20 januari 2007 23:09

Våra liv skiljdes åt någon gång för ett tag sen......vardagen, missuppfattningar och misstänksamhet satte stopp för det fina som planerades......trots att våra liv har förändrats och att vi lever våra egna liv är jag inte bitter...Du min vän,......jag tycker om att höra dig skratta......jag tycker om att lyssna på dig......jag är din vän...Du min vän,......glädjen över att få ha en vän som du......fått lära känna en sån vacker själ som du......du är en av de vackraste......jag vill aldrig förlora dig som min vän......den dagen, då finns inte jag kvar...Du gör mig glad.Du kallar mig ådå.Du är min vän!

Av Daniel Stenström - 20 januari 2007 20:44

Det var ju ett tag sen sist jag skrev här och nu e det dags igen. Var ute igår på Grace i Växjö med ett par polare...hade fruktansvärt kul!!! Mobiltelefon och festa är ingen bra uppfinning tillsammans...f´låt alla ni som står ut med att jag ringer och väcker er på natten när jag är på väg hem...DUMT!Nu ska det inte bli så mycket festande, har ju varit det varje helg sen jag vet inte när.... ...fast februari kommer att bli tung......5 fester inbokade redan......lever just nu med inställningen att varje dag kan vara den sista...Ska vi se...födelsedag i Januari...hmm...få se hur många vi blir...36...missat någon...dricka...sprit givetvis...mat...

Presentation

Omröstning

Hur hittade ni till min blogg?
 Klickade på Senaste inläggen
 Letade på sökmotor.
 Slumpade blogg.
 Intressant rubrik.
 Ville veta vem som är Daniel Stenström.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards