Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Daniel Stenström - 25 juni 2007 23:18

Nu har det hänt saker...


- Jag har fått nytt jobb. Jag kan numera titulera mig som MC-säljare. Jobbar på en MC firma i Blekinge. Problemet är att det är mycket att lära...fast det är egentligen inget problem, bara möjligheter. Mycket märken, modeller och priser som ska räknas på inbyterhojar. Vi är inne i en period nu där många byter motorcykel. Nåväl, jag åker dit med ett leende på läpparna och åker därifrån med ett leende. GRYMT roligt det jobbet!!! Dessutom är det bra lön och förmåner...så ska det vara.


- Jag har blivit av med lägenheten i Växjö. Tillfällig adress är hos mamma. Jag ska så småningom leta lägenhet i Kristianstad...eller Karlshamn, fast det lutar åt Kristianstad. Saknar Växjö som stad och utelivet, men i Kristianstad finns det möjligheter.


- Saknar även mina jobbarkompisar på Fuji Foto Center i Växjö, men jag hälsar på så ofta jag kan.


Det var i alla fall lite som har hänt under de månader som man inte har bloggat. 

Presentation

Omröstning

Hur hittade ni till min blogg?
 Klickade på Senaste inläggen
 Letade på sökmotor.
 Slumpade blogg.
 Intressant rubrik.
 Ville veta vem som är Daniel Stenström.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards