Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Daniel Stenström - 28 juni 2007 23:44

Ja, då satt man där med räkningar som ska betalas. De surt förvärvade slantarna "äts" upp av den ena fakturan efter den andra. Det tuffa är att man har just nu två(!) hyror att betala. Aja, får liiiite pengar över i alla fall.


Har varit ledig ifrån jobbet idag så jag passade på att sova ut. Sängen man sover i är så otroligt skön...krama kuddarna extra länge idag var inga problem.

Gjorde upp en planeringslista över vad jag skulle hinna med. Jag hann med ALLT...eller ja...kanske inte RIKTIGT allt.

Hoppade över de två sista sakerna, de var inte så viktiga...kanske lite...men ganska obetydliga...lite tråkiga saker sådär...städa och tvätta e inte så kul...håll med...


Nyförlovade bror Fredrik och hans sambo kom över och hälsade på. Alltid lika trevligt. Han beklagade sig över att jag är mycket ledig på veckodagarna. Inte konstigt, kontrade jag, jag jobbar ju lördagar och mot att jag gör det så har jag en dag mitt i veckan ledigt.


Hela dagen har jag haft filmen "Den enfaldige mördaren" i huvudet. En helt lysande film med Stellan Skarsgård och Hasse Alfredsson. Jag sitter och tänker på replikerna de för:


-De har snott min motorcykel!!!


-En korv utan senap...


Fabrikör Höglund: -Kan du köra bil?

Sven: Jag hau inget kiörkort..

F. Höglund: Det var inte det jag sa...kan du köra bil?

S: Jau...

F. Höglund: Jaahh va bra...


Nåja...bara repliker som säkert ingen fattar...


Dax å krama kudden igen...

Presentation

Omröstning

Hur hittade ni till min blogg?
 Klickade på Senaste inläggen
 Letade på sökmotor.
 Slumpade blogg.
 Intressant rubrik.
 Ville veta vem som är Daniel Stenström.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards